Yksityinen käyttäjä – instagramin uusi trendi?

31. toukokuuta 2017

IMG_7898  IMG_7899
Mä oon tarkka omasta yksityisyydestäni ja pidän huolta, että sosiaalisesta mediasta ei löydy mitään sellaista, mitä en halua. Pari vuotta sitten kaikki some-kanavani olivat yksityisiä, jotta tiesin, kuka sisältöä seuraa.

Nykyään haluan jakaa elämästä onnellisia ja inspiroivia kuvia, jotka toimivat informatiivisesti. Niinpä päätin muuttaa instagram-käyttäjäni julkiseksi. Julkaisen kuvia ja tekstejä, jotka sopivat jokaisen nähtäville. Halusin alkaa myös seuraamaan inspiroivia käyttäjiä, mutta havahduin, että nykyään suurin osa on yksityisiä käyttäjiä.

Onko tää uusi trendi vai onko ihmiset nykyään tarkkaavaisempia yksityisyydestään?
IMG_7900  IMG_7901 Instagram-käyttäjäni ei ole tarkkaan suunniteltu ja käsikirjoitettu. Se on täydellisesti mun elämän hetkiä kuvaava, kuvagalleria.

Mä jaan kuvia niin, että ne sopivat kaikkien nähtäville. En jaa ylisöpöjä pusukuvia tai kasvokuvia kummilapsista. Mä haluan suojella läheisten yksityisyyttä ja kysyn kuvassa näkyviltä, saako kuvan julkaista.

Haluan, että kuvat toisivat muille hymyn huulille ja inspiroi olemaan onnellisia pienistä hetkistä. Haluan jakaa kauniita otoksia maailmasta. Haluan jakaa just niitä kuvia, mitkä tekee mut onnelliseks.
IMG_7902 Nykyään on kovin vaikeaa löytää seurattavia käyttäjiä ja itse näen sen harmillisena, sillä instagram on mun lempisome.

Jos tiedätte ihania, julkisia käyttäjiä, mulle saa vinkata! Myös omia saa jakaa! :-)

Omani ovat @hennaliimatainen ja @hennamaista.

6 kommenttia:

  1. Tosi ihania nää kuvat! Itelläni on yksityinen Instagram, koska haluan juurikin varjella yksityisyyttäni. bryanadamc-nimisellä käyttäjällä on mielestäni tosi upeita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin se taitaa nykyään suurimmalla osalla olla :-)

      Poista
  2. Kiva postaus! Ite pidän myös insta tilini julkisena (: Mut löytää instasta nimimerkillä @millaviivamari & mun pari lemppari käyttäjää on @nellinadja, @ninnipusa sekä @tuulimariaaa :)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus ja kauniita kuvia! Olen kanssa huomannut, ettö monet pitävät Instagramiaan yksityisenä. Itsellä se on julkinen, koska jaan sinne lähinnä maisema- ja tunnelmointikuvia, en mitään intiimiä tai kovin henkilökohtaista. (Minun insta löytyy nimimerkillä @lalalilja)

    VastaaPoista